maandag 5 december 2011

Fragment Seizoensgebonden Herfstval hst 12

‘Kan jij niet wat versierteksten schrijven Murk?, wil Harry weten, ‘dan is dat geschrijf toch nog ergens goed voor.'
‘Ik CyranodeBergerac wel wat voor je’ belooft Murk 'en anders kan je altijd nog gaan internetdaten.'
Wim ziet daar een bijkomend voordeel in.
‘Dan zien ze tenminste ook niet hoe je eruit ziet, dat lijkt me in jouw geval wel een pluspunt.'
Karel betoogt dat Harry er ook niets aan kan doen dat hij in het verkeerde lichaam zit.
‘Je bent een jonge God, maar zit helaas in het lichaam van een dikke oude zak.'
Harry beschrijft een eerdere poging om een afspraak via internet te maken.
Hij had een vrouw uitgenodigd om hem thuis te bezoeken, hij zou haar dan wel met de broek op de enkels ontvangen, maar ze zag dat voorstel niet zo zitten.
‘Dat is wel een heel directe methode’ oordeelt Julio, ´ook een manier om een eerste selectie te maken.´
Karel begint ‘O kom er eens kijken’ te zingen, de hele groep lacht.
‘Hij beweert ook dat hij een geslachtsdeel van twintig centimeter heeft’ haakt Eddy in,’ maar volgens mij kan hij dat niet hardmaken.'
‘Ik ben anders wel een beest in bed’, protesteert Harry, ‘ik slaap altijd als een os!’

Meer fragmenten uit Seizoensgebonden vindt u hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten