dinsdag 20 maart 2012

Patti Smith

8 en 9 juni 2011 trad Patti Smith in een kerk aan de Prinsengracht te Amsterdam op.
Ik heb het concert dat zij in de Duif gaf helaas moeten missen.


Gemiste Gelegenheid 
  
Patti Smith trad op in de Duif
En daar was ik niet bij
the plot of our life sweats in the dark like a face
Het verhaal van mijn leven bezorgt opvliegers die me doen blozen

Patti Smith trad op in de Duif
And I Don´t know why  
Ik daar indertijd dan toch niet bij ben geweest
Had er toen desnoods blootsvoets en tot blaren dansend moeten zijn


Patti Smith 
Singer
 Poet
Hero

 Patti Smith trad op in de Duif 
Achteraf gehoord dat wij 
Erbij hadden moeten zijn dus dat zal dan wel 
Er worden voor mindere Godinnen wel langere pelgrimages gemaakt



Zie ook:

 



Meer gedichten vindt U  hier 


Foto's, Verhalen en Rock'nRoll poëzie staan


Geen opmerkingen:

Een reactie posten