woensdag 19 oktober 2011

Twitteringen zeventien

Twitteringen
Spiegeling van de maatschappij
Zeventien

Martin1960 Martin Lamboo
Vindingrijk, taalgevoelig, humoristisch...

Nou ja als hij het zegt
Wie ben ik dan om hem tegen te spreken

In mijn roman Seizoensgebonden is een van de verhaallijnen de commerciële inslag van Karel Nooitgedacht die overal sponsors ziet.
SnuffelmuiS Martin Hendriks
#Sara ligt op bed. Tijd voor #koffie
(deze keer geen sluikreclame)
DOUWE EGBERTS
Reply:
Deze tweet is mede mogelijk gemaakt door de ©PLUS
Ik drink altijd de huismerk koffie van de ©PLUS
Heel lekkere koffie en zeer betaalbaar

Anniek75 Anniek
wat schuift dat?
Reply:
Het schuift nog niets
Het is een experiment
Later te gebruiken voor verhaallijn in roman
Ben benieuwd of ik nu door de ©PLUS gefollowed word

AndrewvBoxtel Andrew van Boxtel
Zal deze het ook doen:
RT Als je aan je 5e #senseo-apparaat toebent!! ;)
Reply:
Hahaha, ik ben bang dat 'aan je 5e #Senseo toe zijn'
Niet echt als positieve opmerking over de kwaliteit wordt gezien

Ik zie #senseo en #pluskoffie voorbijkomen.
Da's toch geen echte koffie? #dtv
Reply:
De huismerk koffie van de ©PLUS
Doet niet onder voor A-merken
Maar is wel goedkoper

Ik ben een pietlut,
heb het liefst met de hand geplukte biologische koffie
waar de boer goeie prijs voor krijgt
Reply:
Oh maar ik heb in Seizoensgebonden
Ook over Max Havelaar-producten geschreven hoor!

AndrewvBoxtel Andrew van Boxtel
toch geweldige uitvinding: bonen plukken,
malen, warm water erbij, melk eo suiker #koffie
Reply:
Ja koffie is heerlijk
Vooral als je de koffie suiker koffiemelk
Goedkoop bij de ©PLUS betrekt

IkBenHetEcht Johan Wiersma
"Hallo Jumbo!" ;)
(effe meerdere merken anders maken we reclame :P:P)
Reply:
Ik ga natuurlijk geen reclame
Voor andere supermarkten
Dan de ©PLUS maken
Die andere supermarkten hebben ook niet
De kwaliteit/prijsverhouding van de ©PLUS
Hier is ook alleen de ©PLUS in de buurt
Dus lekker makkelijk als potentiële sponsor

Is de ©PLUS al Trending?

IkBenHetEcht Johan Wiersma
Denk dat je eerst effe de ©PLUS moet overhalen
om te dokken voor deze reclame
anders krijgt de ©PLUS teveel gratis reclame :P:P
Reply:
Deze reclame voor de ©PLUS is vooralsnog gratis
Een speciale aanbieding van Nooitgedacht & Hemelsoet
Zal ik maar zeggen

IkBenHetEcht Johan Wiersma
Ik denk dat Albert meer weet van de verdwijning van Simon en Fred
Reply:
Albert H. Heeft afgerekend
Met Simon de W. Fred van der S. en de Gruyter

Anniek75 Anniek
kijk allemaal potentiele inkomsten voor je boek!
Reply:
Ik schrijf TotaalLiteratuur
Als sponsors daarvoor willen betalen prima!
In de liefde en de literatuur is alles geoorloofd

IkBenHetEcht Johan Wiersma
En dan zijn er nog mensen die naar Dirk of Bas gaan...
Reply:
Als je eenmaal bij de ©PLUS boodschappen hebt gedaan
Ga je niet meer naar die anderen

Anniek75 Anniek
mee eens, literatuur sletje...
Reply:
Literair sletje Yes! c'est moi
Gerard Reve zei al:
'ik heb een winkel'

IkBenHetEcht Johan Wiersma
Bij de ©PLUS zeg je? ;)
IkBenHetEcht Johan Wiersma
Dus ik moet naar de ©PLUS?
IkBenHetEcht Johan Wiersma
Weet niet eens waar hier een ©PLUS zit
Reply:
de ©PLUS ook bij u in de buurt 

IkBenHetEcht Johan Wiersma
Hmm geef het maar toe,
stiekem ben jij de grote manager achter
de ©PLUS supermarkten :P:P:P
IkBenHetEcht Johan Wiersma
Hmm Zo te zien moet ik een flink eind rijden
om bij die ©PLUS te komen,
daar gáát m'n voordeel... ;)
IkBenHetEcht Johan Wiersma
Toch vraag je je af waarom Peter R nog steeds TT is
en ©PLUS niet
aniettwiet Anita De Vries
Gewoon overstappen op worldwidetrending!
Dan heb je nooit meer last van Peter R :)
Reply:
Peter R. de vries is de waan van de dag
Hij krijgt af en toe prijzen
of schopt een relletje
de ©PLUS heeft altijd goede prijzen
Reply:
IkBenHetEcht Johan Wiersma
Plus dat ©PLUS vele pluspunten kent
die een ander niet als pluspunt aanwendt
En zo is maar weer eens bewezen dat je door slechts een aantal keer een bepaald merk te noemen je een groot aantal mensen kan aanzette hetzelfde te doen.

Ha! 'Can't get used to losing you' van the Beat op de radio
*door de werkkamer ik stuiter*

Bericht aan @marcvanam Grotown (Groningen, bij Haren!) President der Nederlanden.
Als u daadwerkelijk het hoogste ambt mocht gaan bekleden
Zou het mij tot eer strekken u als minister van propaganda te dienen
Reply:
marcvanam Marc
Kunt u een beetje hard schreeuwen?
Reply:
JAWOHL!
Reply:
marcvanam Marc
@poeetweet <------Reichspropagandaführer! ;-)
Reply:
Weltpropagandaführer?
Reply:
marcvanam Marc
@poeetweet Weltreichspropagandaführer! ;-)
Reply:
Zu Ihrer Verfügung
Reply:
marcvanam Marc
Een nieuwe Adjudant! ----> @poeetweet

marjoleinjupijn Marjolein Jupijn
mogge... verkouden... sjaggerijnig
HATSJOE.... snnnnnrrrrrttttt..... sorry
Reply:
Das lekker
Hep ik net me scherm van me laptop schoongemaak
Begind er iemand te niese
Ha ha ha...... tweet 
(Met excuses voor eventuele spelfouten, 
De autocorrectie was door een virusje geveld) 

Cecilia Malmström, Europees Commissaris en o.a. verantwoordelijk voor het immigratiebeleid, is een linkse hippie en moet ontslagen worden, aldus Geert Wilders, de leider van de anti-islampartij de PVV in een interview met Het Parool op vrijdag 14 oktober.
In het interview n.a.v. een jaar kabinet Rutte zegt Wilders, dat de PVV een probleem zou hebben als het minderheidskabinet er niet in slaagt de opvattingen van de Europese Commissie inzake het immigratiebeleid in EU te veranderen.
We hebben er weer wat mooie scheldwoorden bij
LinkseHippie HalveHippie
Gelukkig zijn Rechtse Hippies nog niet verdacht

Op achtien oktober was het Worldmenopauseday.
Dat verklaart het slechte weer vandaag
Moeder Natuur heeft last van opvliegers

Een dag later was het blijkbaar #Borstvergrotingdag, de Telegraaf kwam met twee berichten betreffende dit onderwerp.

Barbie: ‘borstvergroting viel zwaar’
Barbie, de blonde stoeipoes van Oh Oh Cherso, is momenteel oververmoeid en dat heeft niet alleen met haar drukke feestleven te maken.
Eenmaal thuisgekomen na het avontuur in Chersonissos kwam de klap hard aan voor Barbie. Ze was oververmoeid, kreeg de griep en als klap op de vuurpijl viel haar recente borstvergroting een stuk zwaarder dan verwacht.
Sieneke dolblij met nieuwe borsten
Sieneke heeft toch nog iets overgehouden aan Shalalie-shalala en haar deelname aan het Eurovisie Songfestival! De 19-jarige zangeres bekostigde ermee haar in het oog springende operatie, die de jonge zangeres extra uitstraling en zelfvertrouwen geeft… Sieneke liet haar borsten vergroten!
Zijn de nieuwe borsten van Sieneke al Trending Topics?

#Breaking Extra nieuwsuitzending 
Ik spits mijn oren
Welke ramp is er gebeurd
Wie is er dood
Niets van dat alles
Erwin Koeman gaat weg bij FC-Utrecht

Sex & Drugs & Blog & Roll
Is all my brain and body need



Meer Columns, Anekdotes, Aforismen en Absurde feiten vindt U hier



Geen opmerkingen:

Een reactie posten