vrijdag 3 augustus 2012

Arthur Lee


T.g.v. de zesde sterfdag van Arthur Lee Drie Augustus 2012

Men heeft het altijd over 'the summer of love' van negentienhonderdenzevenenzestig.

'Somebody to love' van Jefferson Airplane

Flower pot Men met 'Let's Go To San Francisco'

The Beatles' 'All you need is love'

'California Dreamin' van the Mamas & The Papas

Scott Mckenzie's 'San Francisco'

The Rolling Stones' 'we love you'

Ach, fok de liefde van zevenenzestig!
Arthur Lee and Love waren indertijd vast ook wel lieverdjes.
Maar het klinkt nu nog steeds erg fraai.


Rest mij nog 
U te wijzen
Op de klotefoto's 
Door ondergetekende gemaakt
Hieronder afgebeeld
Van het concert
Dat Arthur Lee in mei '96 
In Paradiso te Amsterdam gaf 
Het spijt mij zeer
Kan me echt niet meer herinneren
Was het licht toen heel erg slecht
Of ben ik gewoon voortijdig 
Naar de bar getogen
Omdat ik dorst 
Begon te krijgen
En heb ik toen verder
Maar niet meer mijn best gedaan
Om betere beelden vast te kunnen leggen







Foto's, Verhalen en Rock'nRoll poëzie staan hier


 

 



4 opmerkingen:

  1. Wat een muziekgeschiedenis archief! Arthur Lee en zijn Love luisterde ik pas nog in atelier. Groetland

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een muziekgeschiedenis archief! Arthur Lee en zijn Love luisterde ik pas nog in atelier. Groetland

    BeantwoordenVerwijderen