zondag 18 november 2012

Fragment Seizoensgebonden Lentebal hst 8 VI

Murk vertelt dat hij naar de party in Fantasio is geweest die naar aanleiding van het feit dat de roman gimmick van Joost Zwagerman 20 jaar geleden is verschenen werd gehouden.
Karel informeert of het een leuk feest was.
Murk is niet in staat er veel over te vertellen.
'Er werd veel goedfoute jaren '80 muziek gedraaid, er waren allerlei bekende Gedogianen die hun favoriete fragment uit het boek voorlazen en van de rest weet ik alleen nog dat ik iets te veel bier heb gedronken'.
Karel verklaart dat dit ongeveer overeen komt met de wijze waarop hij de gehele jaren '80 heeft beleefd.
'Ik herinner het me nog als de nacht van gisteren, het was één groot feest, het lentebal van mijn leven, zo'n beetje zoals Bret Easton Ellis het in Less than zero beschreef.


Meer fragmenten uit Seizoensgebonden vindt u hier



Geen opmerkingen:

Een reactie posten