zondag 23 december 2012

Twitteringen Speciale Editie V


Twitteringen
Spiegeling van de maatschappij
Speciale Editie V

 
T.g.v het einde der tijden dat volgens sommigen in de Maya-kalender werd aangekondigd.en op 21-12-2012 zou plaatsvinden.


Overmorgen vergaat de Wereld 
De heule wereld? 
Neuh, een klein dorpje in Gallië wordt gespaard
Asterix & Obelix en de Maya-kalender

Begin me toch ietwat zorgen te maken 
Nog steeds geen nieuwe Maya-kalender ontvangen 
Zal toch wel aan de bezorgingsdrukte bij #PostNL liggen?

Dat de wereld vergaat op 21-12-12 is nog niet eens zo erg 
Maar dat ik daardoor dan de Kerst mis...

In verband met de naderende ondergang van de Wereld 
Verstuur ik mijn Kerst/nieuwjaarswens dit jaar maar eens extra vroeg
Zalig Uiteinde!

Als de wereld vergaat emigreer ik naar Holland
Daar gebeurt volgens Heinrich Heine immers alles pas vijftig jaar later

Heb in het kader van de naderende ondergang van de Wereld toch maar wat verDuiveld goeie muziekjes uitgezocht om het einde der tijden luister bij te zetten.
Voor aanhangers van de Prins der Duisternis: Enjoy!
Voor hen die in God geloven: de linkjes bevatten de Blije Boodschap, maar hiervoor moet u ze dan wel achterstevoren afspelen.
Laten we beginnen met de plaat die op mijn geboortedag wereldwijd op nummer een van de diverse hitparades stond.



De onheilige drie-eenheid van songs die u op weg naar de Hel begeleiden mogen uiteraard  niet ontbreken.


Laten we voor de zekerheid toch ook maar beginnen af te tellen tot het einde der tijden.


Voor vragen over het vergaan van de Wereld kunt u uiteraard altijd nog het MAYA-callcenter bellen.
Wenst u een nieuwe MAYA-kalender te ontvangen? Toets 1 
Wilt u wellicht nog een tijdje naar vage mondharmonicamuziekjes blijven luisteren. Toots Thielemans.




De Kerstdagen staan voor de deur 
Maar eerst nog het vergaan van de wereld 
Je vraagt je wel eens af: "Waar hebben wij het aan verdiend?"

Weet iemand of de Wereld ondertussen aan de andere kant van de Aarde al is vergaan? 

In 2011 zou de Wereld twee keer vergaan 
Dit jaar maar eenmaal
En dan moeten we geloof ik weer tot 2014 wachten op de volgende apocalyps 
Dus ik zou zeggen geniet ervan


Een ledje voor het slapen gaan dan maar.


OMG de wereld is toch niet vergaan.
Daar was ik dus al bang voor.
Nou dan gaan we nog maar even door.


Kreeg zojuist een mailtje van bevriende Maya's
Sorry, we hebben ons dus 385 jaar en 6 dagen vergist 
Maya culpa

De wereld verging 
En bij het afscheidsfeestje kreeg ik alleen maar een gratis Maya-zeepje



Meer Columns, Anekdotes, Aforismen en Absurde feiten vindt U hier

























Geen opmerkingen:

Een reactie posten