dinsdag 14 juni 2016

Zestig manieren

't Zit tussen je oren!, zei mijn psych me nog onlangs
Als je het nu uitmaakt, ontspring je nog de dans
Kan je helpen in je strijd om vrij te kunnen zijn
'Met mijn 'zestig manieren om je lief te dumpen'

Dat je mijn zelfhulpboek niet gelezen hebt
Voordat je een second opinion vroeg en mij zo hebt miskent
Maar hierbij krijgt je nog een tweede kans
Koop mijn 'zestig manieren om je lief te dumpen'
'Zestig manieren om je lief te dumpen'

Spring toch uit de band, Armand
Maak er wat van, Han
Trek je toch vlug terug, Doug
Als je maar vrij bent
Bestijg je fiets, Wiets
Dan merkt er niemand toch iets
Neuk desnoods Yvonne Keeley
Dan laat ze je vast wel vrij

Mijn psych was toch wel heel erg met me begaan
Zij bood me bij de vierde sessie zelfs haar eigen lichaam aan
Ik vroeg haar of ze mij daarbij ook wat voorlezen kon
Uit die 'zestig manieren'  

En toen zei ze blijf maar gewoon bij me vannacht
Die sessie heeft ze zelfs niet eens in rekening gebracht
En wat er allemaal gebeurde, wordt als beroepsgeheim geacht
Die zestig manieren om je psych te believen
Zestig manieren om je psych te believen

Spring toch uit de band, Armand
Maak er wat van, Han
Trek je toch vlug terug, Doug
Als je maar vrij bent
Bestijg je fiets, Wiets
Dan merkt er niemand toch iets
Neuk desnoods Yvonne Keeley
Dan laat ze je vast wel vrij



Heb het boek inmiddels gelezen en ben erg opgeknapt dankzij de therapie. 
Maar er zit nog wel een stukje jaloezie.
Dat mijn psychiater het met Armand, Han, Doug, Wiets en wellicht ook met Yvonne Keeley 'doet', zit me toch niet echt lekker.


Meer gedichten vindt U hier



Foto's, Verhalen en Rock'nRoll poëzie staan hier


Geen opmerkingen:

Een reactie posten