zondag 3 maart 2013

Inhoud Blog Seizoensgebonden

Schrijfdorst
Mijn Gedichten
  Leest u hier
Als ik begin te schrijven
Staat alles dat me
Daartoe heeft bewogen
Stil rondom mij
En dan gebeurt het

Maar wellicht wilt u wel alles over mijn roman weten
Ga dan
voor 
Roman Seizoensgebonden
Schrijverslatijn
Een sterk verhaal over het schrijven van een eerste roman
&
Fragmenten Roman Seizoensgebonden

De integrale versie van Seizoensgebonden verschijnt ook via
BlogBuster 

En dan is er ook nog 
 SchrijfZucht
 Klik hier voor 
Korte Verhalen

En 
 Het geheugen van de fotograaf
 Foto's en verhalen bij foto's
In een vorig leven als concertfotograaf gemaakt
&
Rock'nRoll-Poëzie
&
Banalia 
 Vindt u hier


En mocht u nog niet genoeg van het lezen hebben gekregen 
Klik hier dan ook maar meteen door naar
Encyclopedia Banalia
Columns, anekdotes, aforismen en absurde feiten 

Disclaimer:
Dan moet u het ook zelf maar weten 





 


1 opmerking:

  1. HISTOIRE D' MADAME TUSSAUD'S

    De aanblik van jouw nauwe rode skibroek deed mij komen tot vloeibare fantasieën die hun hoogte punt bereikten toen wij in de rij stonden voor het wassenbeelden museum

    De opwaaiende jurk van Marilyn Monroe en de strenge blik van Fidel Castro deed ons gebukt gaan voor een ware sterrenslag
    Tussen de lange ranke benen van Marlene Dietrich smolten wij weg om ons tempo te verhogen

    Jij scheurde de netkousen van Tina Turner los en bond mij vast aan Michael Jackson samen bedreven wij de Moonwalk

    Op onze knieën kropen we naar de Historische afdeling en voor wij het wisten bedreven jij en ik de liefde tussen Napoleon en Gandhi

    Onder de rokken van Beatrix deden we het op zijn Grieks en op het schoolbankje van Anne Frank verraste ik jou met een Anaal bezoek

    Opgewonden toeristen sprongen schuimbekkend ontdaan van hun kleding tussen ons in de grenzen van Europa waren nu pas echt opgeheven

    Peuterjuffrouwen verloren hun klasjes uit het oog Huismoeders kropen uit hun rokken en een Orgie van kronkelende blote lichamen rolde als een beeldenstorm door de zalen van het Wassenbeelden Kabinet


    De Directie sloeg alarm, De M.E. ontruimde het pand de geschokte kinderen moesten in Therapie het restaureren van de beelden werd geschat op ruim 2 miljoen

    Maar voor dat bedrag willen Jij en Ik het graag nog een keer overdoen.


    Bert Schoonhoven februari 2015

    BeantwoordenVerwijderen