donderdag 4 augustus 2011

Beste Sigmund

Beste Sigmund,

Vannacht heb ik een vreemde droom gehad.
Femke Halsema en een paar andere personen die ik niet kon thuisbrengen dobberden in olievaten op een uitgestrekte oceaan.
Ik snap er niets van en ik vrees dat je met boeken over het duiden van dromen ook niet veel verder komt.

Ben ik als ik droom nu links of rechts?
Je zou kunnen zeggen dat er hier sprake is van een onbewuste rechtse wens om mevrouw Halsema zo ver mogelijk af te laten drijven.
Maar ze was met grote regelmaat bezig haar olievat leeg te hozen en keek daar vrij opgewekt bij, alsof het een ludieke actie van de milieubeweging tegen de opwarming van de aarde of zo was, dat lijkt me links.

Misschien kan jij er wat mee, dan hoor ik dat nog wel

Met vriendelijke groeten,
George

p.s. er was volgens mij geen sprake van een erotische onderstroom, Femke was vrij decent gekleed en ik kan me niet herinneren dat er bij mij gevoelens van opwinding opdoken.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten