woensdag 21 maart 2018

F. Starik

Op 16 maart 2018 overleed Frank von der Möhlen, 
beter bekend als de dichter en prozaïst F. Starik. 


Volgens mij ontmoette ik Starik voor het eerst in 2014. 
Toen hij bij Juni Gedicht in het Westerpark voordroeg. 
Daarna zijn er nog enkele vluchtige ontmoetingen gevolgd. 
We kochten onze grutten bij dezelfde buurtsuper. 
Een keer spraken wij elkaar op de tramhalte. 
Mijn lief Marianne en ik waren juist op weg naar een optreden van hem op de Uitmarkt.
Een fijne, humoristische, intelligente man.
Jammer dat het toeval ons niet vaker tegen het lijf liet lopen. 
Had Frank graag beter leren kennen. 
Hij wordt ook gemist door hen die hem te kort hebben gekend. 
Een fijne, humoristische, intelligente man.
 
Kostverloren Uitvaart
De eenzame doden krijgen goed gezelschap
Voorspoedige reis Frank
Doe allemaal namens mij dichterlijke groeten

F. Starik 
 1 juli 1958 - 16 maart 2018
 





 Columns, Anekdotes, Aforismen en Absurde feiten 
 vindt U hier

Gedichten hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten